Fabrizio Romano se narodil 21. 2. 1993 v Neapoli. Později chodil na univerzitu v Miláně, kde dodnes žije. Jak vlastně dospěl k tomu, že se chce stát novinářem? „Uvědomil jsem si, že chci být novinářem už jako malý, protože jsem vždy miloval fotbal, ale nebyl jsem na správné úrovni, abych ho mohl hrát profesionálně. Proto jsem si okamžitě vybral žurnalistiku. Také díky první zkušenosti na malém webu v 16 letech jsem pochopil, že toto je moje cesta,“ řekl Romano pro The Sporting News.
První zlom nastal v 18 letech, když poprvé informoval o přestupu Maura Icardiho do Sampdorie Janov z akademie slavné Barcelony, kde psal reporty o talentovaných mladících. Agent Icardiho mu sdělil, že Icardi přestoupí do Interu Milán. Romano byl prvním novinářem, který o tom napsal a díky tomu se dostal do podvědomí v italských médiích. V 19 letech dostal práci v redakci u Sky Italia, kde si vytvořil a vybudoval kontakty s fotbalovými agenty a kluby. Pod svá křídla si ho vzal italský novinář Gianluca Di Marzio, který se specializoval na přestupový trh před Romanem. Di Marzio byl sám známý jako věrohodný zdroj, předával mladému Romanovi své znalosti a kontakty na agenty, další známé novináře, sportovní ředitele a vedení fotbalových klubů. Tyto konexe mu pomáhají i v dnešních dnech, kdy jich patřičně užívá. Romano také pracoval ve velkých mediích jako je Calciomercato a Sky Sports a stále pracuje pro CBC Sports a The Guardian. Dlouhou dobu se lidé snažili zjistit, jakému fotbalovému klubu vlastně Romano fandí. K překvapení všech se nejdená o tým z italské ligy, ale je to anglický fotbalový klub Watford FC, který má italského vlastníka a také italského předsedu. „Ano jsem fanoušek Watfordu. Vím, že je to šílené, ale tento klub je část mého života. Miluju ten klub. Miluju atmosféru, logo a vše ostatní kolem Watfordu,“ zdůvodnil Romano výběr Watfordu FC.
V čem je Romano odlišný oproti jiným novinářům, kteří se zaměřují na fotbalové přestupy? Každý novinář se vždy potýká s problémy se získáváním informací. Romano kvůli tomu během přestupových oken (letní a zimní) denně naspí pět hodin. Zbytek dne vyplní telefonáty s agenty hráčů a zástupci klubů, se kterými ho váže vzájemný respekt a důvěra po mnoha letech spolupráce a zjišťováním nových informací. Kdekdo by si řekl, že často zjišťuje situaci u samotných fotbalistů, ale ti o přestupech mnohdy ani sami neví, na to mají své agenty. Romano uplatňuje koncept „pomalé žurnalistiky“. To znamená, že nevypustí do mediálního světa žádnou zprávu, kterou si není na 100% jistý. Proto fanoušci fotbalu při většině spekulací čekají vždy na zprávu od Fabrizia Romana a nejlépe na jeho charakteristickou frází „Here we go“, která znamená, že fotbalista přestoupí do daného týmu v řádu dní.
Romano je ve velké přízni fanoušků, dokládají to počty sledujících na jeho účtech na různých platformách. Na Instagramu ho sleduje 14,7 milionů fanoušků, na Twitteru má 14,3 milionů sledujících, na Facebooku 9,9 milionů sledujících, na TikToku 4,1 milionů sledujících a na Youtube 1,56 milionů odběratelů.