Vítězství na domácí půdě
Prvním výraznějším pokerovým momentem, který se dostal do mainstreamových médií, byl triumf Jana Škampy na prestižním turnaji European Poker Tour. Jednalo se o šestou sezónu tohoto populárního festivalu, který se už tradičně hrál i v Praze. Právě pražská zastávka European Poker Tour se postupně stala jednou z nejnavštěvovanějších v rámci celého seriálu. Kromě pokeru lákala hráče i předvánoční atmosféra hlavního českého města, neboť v kalendáři organizátorů měla Praha vždy předem zarezervovaný prosincový termín. Přízeň hráčů si Praha uchovala dodnes, vstupné pěti tisíc euro do hlavního turnaje v prosinci roku 2017 zaplatilo přes 850 hráčů. Jan Škampa měl při svém úspěchu v roce 2009 o něco menší konkurenci, ale i tak na své cestě za titulem šampiona musel překonat 585 konkurentů. Vítězství v turnaji mu vyneslo přes milion amerických dolarů, což byla dostatečná částka na to, aby přilákala zájem novinářů
PokerStars pro
Ani rok 2010 nebyl pro české hráče špatný, do podvědomí veřejnosti se v jeho průběhu dostal Martin Hrubý, který ve vídeňském turnaji European Poker Tour bral přes 650 tisíc dolarů za konečné druhé místo. Tento hráč byl pro média zajímavý i z jiného důvodu. V té době totiž působil jako sponzorovaný hráč největší světové herny PokerStars. Sponzoringem jednotlivých hráčů si pokerové herny dělají reklamu v určitém státě a Martin Hrubý byl jedním ze dvou Čechů, který se kdy dostal do tzv. PokerStars Pro Teamu. Tím druhým byl Martin Staszko, jehož čas přišel hned v následujícím roce.
Třinecký přízrak
V létě roku 2011 se v Las Vegas tradičně konala nejprestižnější pokerová událost roku. Slavné World Series of Poker i tentokrát vyvrcholilo hlavním turnajem se vstupným deset tisíc dolarů a v poli bezmála sedmi tisícovek hráčů čekalo na vítěze téměř devět milionů dolarů. Na tuto odměnu sice Martin Staszko nedosáhl, ale druhé místo ohodnocené pěti a půl miliony rozhodně také nebylo k zahození. Toto byl asi nejvýraznější příklad průniku pokeru do běžného zpravodajství. Pro média byla samozřejmě atraktivní částka, kterou Martin Staszko vyhrál, zároveň se jednalo o nejprestižněji vnímaný turnaj na světě. Všichni tak rázem chtěli vědět, kdo je ten tichý a nenápadný chlapík ve flanelové košili, který do Vegas dorazil až z Třince.
Zlaté náramky
V každém turnaji World Series of Poker získává jeho vítěz kromě finanční odměny i zlatý náramek na památku jeho úspěchu. V ostatních pokerových turnajích na světě je zvykem obdržet spíše trofeje, které připomínají ty jež známe z fotbalu či hokeje. Náramky k World Series of Poker ale už neodmyslitelně patří. Česko má takové náramky ve sbírce dva. O první z nich se postaral Tomáš Junek, který v roce 2012 ovládl jeden z lasvegaských turnajů a díky tomu si připsal na účet přes 600 tisíc dolarů. Druhým majitelem zlatého náramku je Artur Rudziankov, který minulé léto vybojoval vedle této tradiční ozdoby i necelých 400 tisíc dolarů. I tato vítězství proběhla médii, ale na rozdíl od Martina Staszka se v tomto případě nejednalo o hlavní turnaj World Series of Poker, ale pouze o doprovodné turnaje v rámci této série, takže nenastal takový boom jako po úspěšném tažení třineckého rodáka.
Staszko vol. 2
Ne, neznamená to, že by Martin Staszko zopakoval svůj úspěch z World Series of Poker. O novinové titulky se v tomto případě postaral jeho krajan Vojtěch Růžička, který v roce 2016 v hlavním turnaji slavné série obsadil páté místo a domů si odnesl téměř dva miliony dolarů. Mediální zájem o Vojtěcha Růžičku byl rázem obrovský, finálový stůl turnaje například živě vysílal kanál Nova Sport. Tento zájem nepolevil ani po Růžičkově návratu do Čech, kde byl zván na rozhovory do Radiožurnálu či O2 TV. Deník Mladá fronta DNES Růžičku dokonce zařadil do své rubriky Češi roku 2016. Poker je tak sice povětšinu času v Česku spíše na okraji zájmu, kdokoliv by ale zopakoval nebo dokonce vylepšil úspěch Staszka s Růžičkou, tak si může být jistý, že médiím to jen tak neunikne.